Obsługa informatyczna - KompBest - Informatyczna Obsługa i Kursy Rafał Wasyluk

Przejdź do treści
Obsługa informatyczna

Oferujemy pomoc techniczną, serwis sprzętu i oprogramowania, administrację serwerami i zarządzanie siecią komputerową.  W ramach obsługi informatycznej zapewniamy ciągłość pracy, skuteczną i szybką reakcję na zgłoszenia, bezpieczeństwo danych oraz kompetentne doradztwo w obszarze IT. Rozwijamy infrastrukturę informatyczną zgodnie z potrzebami Państwa firmy. To wszystko bez kosztów i problemów związanych z utrzymywaniem własnego działu IT.
Wszystkie nasze działania są ukierunkowane na osiągnięcie celów istotnych z punktu widzenia naszych klientów. Wypracowaliśmy procedury, które umożliwiają nam sprawną realizację projektów, a także gwarantują doskonały kontakt z klientem.

Helpdesk IT jest pierwszą linią pomocy i wsparcia codziennej pracy użytkowników systemu informatycznego oraz opieki nad sprzętem komputerowym i urządzeniami peryferyjnymi.

Zakres usług:
  • pomoc zdalna lub z dojazdem – w zależności od potrzeb
  • serwis stacji roboczych
  • pomoc w wyborze, zakup i instalacja sprzętu komputerowego
  • relokacje sprzętu IT firm, biur i działów
  • dobór, instalacja i przywracanie systemu operacyjnego
  • doradztwo w doborze i instalacja oprogramowania
  • rozbudowa i modernizacja sieci komputerowych (projekt dostosowany do potrzeb klienta, komletacja sprzętu, montaż kabli i oprzętu sieciowego, konfiguracja serwera i komputerów)
  • konfiguracja sieci, dostępu do Internetu i poczty e-mail
  • instalacja i aktualizacja oprogramowania systemowego, użytkowego, antywirusowego, sprzedażowego, księgowego,kadrowo płacowego
  • zabezpieczenie stacji roboczych i ochrona danych (backup, szyfrowanie danych)
  • bieżąca obsługa, instalacja i naprawa systemów operacyjnych
  • rozwiązywanie problemów z aplikacjami biurowymi
  • diagnostyka i wykonanie napraw sprzętu
  • przekazywanie sprzętu do serwisu producenta i jego odbiór, procesowanie naprawy/wymiany sprzętu
  • instalacja oprogramowania użytkowego
  • diagnostyka urządzeń peryferyjnych
  • wsparcie i rozwiązywanie problemów z urządzeniami peryferyjnymi (drukarki, monitory, skanery, projektory)
  • prowadzenie ewidencji sprzętu IT
  • zarządzanie licencjami i weryfikacja legalności oprogramowania
  • szyfrowanie dysków, urządzeń przenośnych i poczty elektronicznej
  • administracja serwerami
  • dostawy materiałów eksploatacyjnych
  • administracja stroną www

Koszt obsługi jest ustalany indywidualnie na podstawie potrzeb. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami poprzez kontakt z nami.
Czas reakcji dla Naszych klientów to maksymalnie 2 godziny od zgłoszenia awarii

Zaufali nam:
  • ARTO-PLUS PUH S.C. J. Rojek T. Stępniewski
  • Graphic West Poland Sp. z o.o.
  • Noworim Sp. z o.o.
  • Jaś i Małgosia - Hurtownia warzyw i owoców
  • Kwadrat Meble Nowogard
  • Betmix Nowogard
  • FR Protection Poland Sp. z o.o.
  • Kajakajak.com - Agencja turystyczna
  • Biuro Usług Inżynieryjnych - Mariusz Jażdżewski
  • Indyk-Redło Sp. z o.o.
  • Nordsanit S.A.
  • Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej "LEKS" S.C. Zbigniew Antczak, Dariusz Szarek
  • Kancelaria Rachunkowo-Podatkowa Agnieszka i Michał Akińcza S.C.
  • Plan Usługi Geodezyjne Paweł Szarek
  • Kancelaria Radcy Prawnego Krzysztof Wasyluk
  • Szkoła Podstawowa nr 3 w Nowogardzie
  • Szkoła Podstawowa im.Jana Pawła II w Krępsku
  • Szkoła Podstawowa im. Bronisława Malinowskiego w Osinie
  • Specjalistyczna Poradnia Terapeutyczna Dla Dzieci, Młodzieży i Ich Rodzin w Nowogardzie
  • Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 1 I Liceum Ogólnokształcące im ppor. Emilii Gierczak w Nowogardzie
  • Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Nowogardzie
  • Akademia Młodego Piłkarza

Wróć do spisu treści