Obsługa informatyczna
Oferujemy pomoc techniczną, serwis sprzętu i oprogramowania, administrację serwerami i zarządzanie siecią komputerową. W ramach obsługi informatycznej zapewniamy ciągłość pracy, skuteczną i szybką reakcję na zgłoszenia, bezpieczeństwo danych oraz kompetentne doradztwo w obszarze IT. Rozwijamy infrastrukturę informatyczną zgodnie z potrzebami Państwa firmy. To wszystko bez kosztów i problemów związanych z utrzymywaniem własnego działu IT.
Wszystkie nasze działania są ukierunkowane na osiągnięcie celów istotnych z punktu widzenia naszych klientów. Wypracowaliśmy procedury, które umożliwiają nam sprawną realizację projektów, a także gwarantują doskonały kontakt z klientem.
Helpdesk IT jest pierwszą linią pomocy i wsparcia codziennej pracy użytkowników systemu informatycznego oraz opieki nad sprzętem komputerowym i urządzeniami peryferyjnymi.
Zakres usług:
- pomoc zdalna lub z dojazdem – w zależności od potrzeb
- serwis stacji roboczych
- pomoc w wyborze, zakup i instalacja sprzętu komputerowego
- relokacje sprzętu IT firm, biur i działów
- dobór, instalacja i przywracanie systemu operacyjnego
- doradztwo w doborze i instalacja oprogramowania
- rozbudowa i modernizacja sieci komputerowych (projekt dostosowany do potrzeb klienta, komletacja sprzętu, montaż kabli i oprzętu sieciowego, konfiguracja serwera i komputerów)
- konfiguracja sieci, dostępu do Internetu i poczty e-mail
- instalacja i aktualizacja oprogramowania systemowego, użytkowego, antywirusowego, sprzedażowego, księgowego,kadrowo płacowego
- zabezpieczenie stacji roboczych i ochrona danych (backup, szyfrowanie danych)
- bieżąca obsługa, instalacja i naprawa systemów operacyjnych
- rozwiązywanie problemów z aplikacjami biurowymi
- diagnostyka i wykonanie napraw sprzętu
- przekazywanie sprzętu do serwisu producenta i jego odbiór, procesowanie naprawy/wymiany sprzętu
- instalacja oprogramowania użytkowego
- diagnostyka urządzeń peryferyjnych
- wsparcie i rozwiązywanie problemów z urządzeniami peryferyjnymi (drukarki, monitory, skanery, projektory)
- prowadzenie ewidencji sprzętu IT
- zarządzanie licencjami i weryfikacja legalności oprogramowania
- szyfrowanie dysków, urządzeń przenośnych i poczty elektronicznej
- administracja serwerami
- dostawy materiałów eksploatacyjnych
- administracja stroną www
Koszt obsługi jest ustalany indywidualnie na podstawie potrzeb. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami poprzez kontakt z nami.
Czas reakcji dla Naszych klientów to maksymalnie 2 godziny od zgłoszenia awarii
Zaufali nam:
- ARTO-PLUS PUH S.C. J. Rojek T. Stępniewski
- Graphic West Poland Sp. z o.o.
- Noworim Sp. z o.o.
- Jaś i Małgosia - Hurtownia warzyw i owoców
- Kwadrat Meble Nowogard
- Betmix Nowogard
- FR Protection Poland Sp. z o.o.
- Kajakajak.com - Agencja turystyczna
- Biuro Usług Inżynieryjnych - Mariusz Jażdżewski
- Indyk-Redło Sp. z o.o.
- Nordsanit S.A.
- Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej "LEKS" S.C. Zbigniew Antczak, Dariusz Szarek
- Kancelaria Rachunkowo-Podatkowa Agnieszka i Michał Akińcza S.C.
- Plan Usługi Geodezyjne Paweł Szarek
- Kancelaria Radcy Prawnego Krzysztof Wasyluk
- Szkoła Podstawowa nr 3 w Nowogardzie
- Szkoła Podstawowa im.Jana Pawła II w Krępsku
- Szkoła Podstawowa im. Bronisława Malinowskiego w Osinie
- Specjalistyczna Poradnia Terapeutyczna Dla Dzieci, Młodzieży i Ich Rodzin w Nowogardzie
- Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 1 I Liceum Ogólnokształcące im ppor. Emilii Gierczak w Nowogardzie
- Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Nowogardzie
- Akademia Młodego Piłkarza